هاله
تاریخ : یک شنبه 22 اسفند 1389
نویسنده : رامین حمیدی

آيا هاله ميدان انرژي يک دستي است ؟

تحقيقات دکتر کيلز ثابت کرده که هاله اطراف بدن از سه باند مشخص تشکيل شده است :

باند اول باندي باريک و نزديکترين باند پيوسته به پوست بدن است و حدودپنج دهم سانتي متر پهنا دارد.

باند ديگر که حدود 5سانتي متر عرض دارد و از همه لايه هاي ديگر روشن تر است.

لايه بعدي اوراي خارجي است که حدود پانزده سانتي متر عرض دارد. اوراي خارجي داراي چهار باند است که در بين آنها معمولاً يک رنگ غلبه دارد. بطور کلي در بين امواجي که از سمت چپ خارج مي شوند رنگ سبز و آنهايي که از سمت راست خارج مي شوند رنگ آبي غلبه دارد (که معمولاً کساني که در زمينه هاله بيني در ابتداي راه هستند در هاله افراد بيشتر اين و رنگ را به وضوح مشاهده مي کنند)

نکته:  هر چه هاله به بدن نزديکتر باشد غظلت آن بيشتر و هرچه از بدن دورتر باشد رقيق تر مي شود تا جايي که نا پديد مي گردد.

آيا ميزن ارتعاش امواج در تمام نقاط بدن يکسان است ؟

خير ، طول امواج با يک ديگر متفاوتند . اين امواج به ظاهر شبيه الکتريسيته اند و متوالي در حال عوض شدن مي باشند بلندترين آنها از نوک انگشتان،آرنج ،زانوها،ران ها و سينه ساطع مي شود. در حقيقت تشعشع آنها به صورت تپش است. شدت وضعيت آنها بستگي به وضع مزاج يا روحي فرد دارد .

آيا رنگ هاله افراد هميشه ثابت است ؟

خير ، رنگ هاله ها با توجه به احساسات و افکار تغيير مي کنند و با توجه به همين مسئله است که مي توان وضعيت فکري ،احساسي و به طور کلي شخصيت فرد را از روي هاله اش تشخيص داد. براي نمونه اوراي داخلي ممکن است بدون رنگ ،نقره اي،سبز يا طلائي باشد.

تشخيص بيماري از روي هاله :

از روي هاله نه تنها مي توان بيماري فرد را تشخيص داد بلکه ثابت شده که حتي قبل از بروز بيماري هم مي توان از روي هاله فرد،نوع بيماري او را تشخيص داد. بيماريهاي جسمي بر روي باند داخلي و بيماريهاي عصبي روي باند خارجي اثر مي گذارند. در بيماريهاي عصبي تشعشعات انرژي به سرعت از ناحيه ران خارج مي شود.بطور کلي در بيماري جسمي ، هاله شفافيت طبيعي خود را از دست مي دهد و در بيماري عصبي ، عرض هاله در قسمت ران کاهش مي يابد و لکه تيره اي در آنجا ايجاد مي شود ؛ به صورتي که ازهاله بيروني لايه اندکي باقي مي ماند و در هاله مياني نيز لايه اي تيره اي ايجاد مي شود (پس يک هاله بين پزشک خوب هم مي تواند باشد)

نکته :  هرچه فرد سالم تر و از نظر روحي پيشرفته تر باشد ، هاله اطراف او نيز بزرگتر و روشن تر است . همچنين هاله افرادي که در حال تدريس يا در حال نقش بازي کردن و يا صحبت کردن در مقابل جمع هستند ، از بقيه افراد راحت تر است ، زيرا قسمت اعظم احساسي اين فرد در هنگام سخنراني در مقابل جمع دارد ناشي از انرژي فراوان و عظيمي است که حاضرين با توجه به خود به طرف آنه ساطع مي کند . اين انرژي  به طور قابل توجهي انرژي سخنران را بالا مي برد .

حال اگر اين فرد در حال صحبت از مسائل معنوي باشد هاله اي که در اطراف او ديده مي شود بسيار زيبا و خيره کننده است.

بحث رنگ هاله ها :

هاله اطراف بدن داراي رنگهاي متفاوتي است .

لازم به توضيح است که ما رنگها را در دو سطح جسمي و کوکبي مي بينيم ، سطح کوکبي سطحي لطيف تر است که فراتر از حواس جسمي عادي ما قرار دارد .

در هاله سه رنگ اصلي وجود دارد که عبارتند از :

قرمز ، آبي ، زرد و رنگهاي که از اين سه رنگ مشتق مي شوند عبارتند از : سبز ، نارنجي ، ارغواني

بطور کلي رنگهاي روشن نه رنگهاي براق نشنگر انرژي خالص يا مثبت هستند. هر چه رنگها واضح تر و درخشان تر باشند ، شخص دارنده آنها داراي صفات مثنت تري است و هر چه تيره تر باشند نشانگر اين است که انرژي فرد با مسائل منفي ، عدم تعادل ويا ترس آلوده شده است . رنگ سياه به معناي فقدان رنگ و رنگ سفيد آميزه اي از تمام رنگها است . (گاهي اوقات ديدن رنگ سفيد به اين معنا است که نتوانسته ايم رنگها را از همديگر تشخيص دهيم) اضافه شدن اين دو رنگ به رنگهاي ديگر باعث ايجادطيف هاي مختلف رنگ مي شود . (پس مي بينيم که فيزيک جديد فقط براي اتم صادق نيست و براي انسان و موجودات ديگر نيز صادق است)

رنگها و معاني آنها :

اين رنگ با وضعيت جسمي فرد ارتباط دارد.فردي که اين رنگ را دارد فردي که اين رنگ در هاله اش شاخص است احتمالاً فردي تند رستو قدرتمند وداراي نيروي زندگي اين رنگ نشانه علاقه مندي به فعاليت هاي ورزشي نيز مي باشد .

معني ديگر حالت هاي مختلف رنگ قرمز :

قرمز روشن : سلامت در احساس و زندگي

قرمز تيره : خود خواهي

قرمز گلي : عشق خالص

قرمز لاکي :قرمز کثيف : عشق خود پسندانه

قرمز مخملي : عصبانيت بر حق

قرمز تند و زشت :خشم

قرمز تند در زمينه سياه : تنفر و خشم بد خواهانه

قرمز تند در زمينه سبز : حسد ،آز وطمع

آبي :

اين رنگ معمولاً نشانه آرامش است ، اخلاص روحي و رشد معنوي فرد و درجات مختلف احساسات مذهبي است و در هاله جويندگان حقيقت (يعني افراد تيپ سه شخصيتي در علم آناگرام)قابل تشخيص مي باشد.

شرح مربوط به طيفهاي رنگ آبي :

فيروزه اي : روحي جستجو گر و پر شور

آبي روشن : قوه تخيل و دريافت دروني خوب فرد

آبي روشن دريا : عالي ترين صورت احساسات مذهبي و روحاني

آبي تيره : جنبه خشن احساس

آبي کاملاً تيره : اشکال خرافي

ارغواني : عشق به جنبه هاي ظاهر تشريفات مذهبي

زرد : نشانه هوش و خرد است ، رنگ زرد در هاله افراد دانشمند بسيار شاخص است رنگ زرد کثيف ، نشانه عقل گرايي بيش از حد است و عدم تعادل مي باشد . همچنين نشانه اين است که طرف عيب جو و متعصب است . بقيه تفصيرهاي مربوط به طيف هاي ديگراين  رنگ به شرح زير مي باشد :

نارنجي : عشق به تسلط ديني و جاه طلبي

رزد روشن طلائي : فضيلت جويي

نارنجي قرمز : عشق و تسلط به ديگران

سبز : سبز روشن نشانه شفا دهندگي است و اغلب در هاله پرستاران ، پزشکان و شفاء دهندگان غير سنتي ديده مي شود. سبز با ته رنگهاي سفيد و سياه حالت هاي مختلف ديگري پيدا مي کندکه به شرح زير است :

سبز آرام : عشق به طبيعت

سبز روشن : دستگيري از ديگران ، نوع دوستي و همدردي

سبز تيره : عدم حقيقت و صداقت

سبز متمايل به خاکستري و آبي : دغل کاري و نيرنگ ديگران

رنگ قهوه اي : اين رنگ به طور کلي نشانه آرزوي به دست آوردن و اندوختن است . اگر روشن باشد ، يعني فرد سعي مي کند با کار و کوشش به خواسته هايش برسد و اگر تيره باشد نشانه طمع است .

رنگ خاکستري : اين رنگ معمولاً نشانه ترس ، افسردگي و فقدان احساس است . همين رنگ است که از شفافيت ديگر رنگ ها مي کاهد . رنگ نقره اي جنبه مثبت آن است که نشانه اميدواري ، در يافت دروني و بيماري معنوي است



|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
برچسب‌ها: هاله , هاله نور ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ehsan در تاریخ : 1389/12/22/0 - - گفته است :
mersi ghashan bod


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ رامین حمیدی خوش آمدید